McDonaldsil ei lähe enam müük hästi

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Ove Maidla

Maailma suurima kiirtoiduketi McDonalds müük ei lähe enam hästi, analüütikute prognoosidele on jäädud alla juba teist järjestikkust kvartalit.

Vähemalt 13 kuud töötavate söögikohtade käive kasvas eelmises kvartalis 1,9 protsenti. Viimati olla vähem kui kaheprotsendiline kasv 2003. aasta teises kvartalis, kirjutab Reuters.

Konkurendid Burger King, Wendy’s ja Yum Brand on põhjalikult menüü ümber vaadanud, mis on võimaldanud alandada madalamaid toorainekulusid ja edukalt McDonaldsiga konkureerida, selgitas ettevõtte kehvapoolseid tulemusi Morningstari analüütik R.J. Hottowy.

«Mul on tunne, et viimasel paaril kvartalil on konkurents läinud agressiivsemaks,» ütles Hottowy.

McDonaldsi käive kahanes 7,15 miljardi dollarini võrrelduna 7,17 miljardi dollariga eelmise aasta kolmandas kvartal. Kasum langes 1,46 miljardi dollarini ehk 1,43 dollarini aktsia kohta. Eelmisel aastal oli kolmanda kvartali kasum 1,51 miljardit dollarit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles