Premia kalatoodete müük kasvas enam kui viiendiku võrra

Tõnis Oja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Esiplaanil Premia juht Katre Kõvask ning tagaplaanil nõukogu liige Kuldar Leis.
Esiplaanil Premia juht Katre Kõvask ning tagaplaanil nõukogu liige Kuldar Leis. Foto: Liis Treimann

Premia Foodsi kala ja kalatoodete müük kasvas esimeses kvartalis 22 protsenti 10,1 miljoni euroni, teatas ettevõte börsile.

Kontserni kogukäive kasvas 12 protsenti 20,5 miljoni euroni. Kasv tuli peamiselt Soome jaeturult ning külm- ja kuumsuitsu tootegrupist. Kala- ja kalatoodete segmendi käibe osakaal Premia Foodsi 2014. aasta esimese kvartali käibest oli 49,2 protsenti.

Geograafiliselt kasvas Premia käive Soome turul 29,6 protsenti 8,8 miljoni euroni. Soome on Premia suurim turg.

Venemaa turul kukkus käive 21,4 protsenti 1,1 miljoni euroni. Ettevõtte sõnul oli languse suurimaks põhjuseks rubla nõrgenemine euro suhtes.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles