Selveri juht: inimesed valivad jälle odavate kampaaniatoodete asemel tavatooteid

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selver.
Selver. Foto: Ants Liigus/Pärnu Postimees.

Selveris on märgata kriisiaja lõppu. Kui masu-ajal jõudsid ostukorvidesse sagedamini soodushinnaga kampaaniatooted, siis praeguseks on inimesed oma traditsiooniliste eelistuste juurde tagasi pöördumas, lausus Selveri juht Andres Heinver.

Selveri selle aasta 73,2 miljoni krooni suurust kasumit ei saa Heinveri sõnutsi siiski vaid inimeste ostujõu paranemise arvele kirjutada, eelkõige tuleb see efektiivsemast tegutsemisest ning mitmetest ajutistest teguritest. Selver on külmutanud kahjumliku tegevuse Lätis ning keskendunud ainult tuttavale Eesti turule. Tänavu on avatud vaid üks uus kauplus, mis annab kiire laienemise ajaga võrreldes efektiivsuses eelise, sest iga uue poe käivitamine on töömahukas. Heameel on tõdeda, et kogukäive kasvab hoolimata Läti kaupluste sulgemisest ning tagasihoidlikust laienemisest Eesti turul, märkis Heinver.

Kriis on tema sõnutsi mõjutanud turgu märkimisväärselt ning parandanud võimalusi koostööpartneritega paremate tingimuste läbirääkimiseks. Nii saab rääkida soodsamatest renditingimustest ja logistikakuludest, kuid näiteks toidukaupade sisseostuhinnad on  viimastel kvartalitel pigem tõusnud ja jaekaubanduse marginaalid vähenenud.

Selver on Heinveri sõnul viimasel kahel aastal teinud mitmeid töö efektiivsust parandavaid otsuseid, mis on hakanud avaldama märkimisväärset mõju majandustulemustele. Eelkõige on kokkuhoidu saavutatud erinevatelt tegevuskuludelt, ühe hea näitena võib siinkohal tuua oma jaotuskeskuse käimalükkamise, mis on praeguseks end igati õigustanud, lisas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles