Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
:format(webp)/nginx/o/2019/02/03/11764154t1h5584.jpg)
Kuu aega enne seda, kui Mark Zuckerberg lõi oma Harvardi ülikooli ühiselamutoas 2004. aasta 4. veebruaril veebisaidi thefacebook.com (nimi muudeti lühemaks alles hiljem), oli ta maksnud veebiaadressi registreerimistasu 35 dollarit ning seejärel kuutasuna välja käinud 85 dollarit.
Teenuse populaarsus ületas aga igasugused ootused. Juba sama semestri lõpus oli kasutajate arv jõudnud 100 000 tudengini 30 ülikoolist. Heade sidemetega kursusekaaslane vedas Zuckerbergi mööda Manhattanit, et investoreid leida. Ühel neist kohtumistest pakkus üks investor hoobilt 10 miljonit dollarit. Mark Zuckerberg oli just saanud 20-aastaseks, tema ettevõte oli vaevu neljakuune.