Apranga jaemüük tõusis mais Eestis koguni 47,8 protsenti
Aktsia hind tõusis 5,5%

Rõivakontsern Apranga müüb Baltikumis teiste seas Zara riideid. FOTO: MARGUS ANSU/PM/SCANPIX BALTICS

Ka Eestis tegutseva Leedu rõivamüüja Apranga jaekäive tõusis maikuus 23,8 protsenti, 18,6 miljoni euroni; Eestis tõusis jaemüük samal ajal 47,8 protsenti.

Lätis langes jaemüük mais 28,5 protsenti ja Leedus tõusis 39,9 protsenti, teatas Apranga börsile.

Tänavu esimese viie kuuga kahanes grupi jaekäive 14,2 protsenti 56,7 miljoni euroni. Samal perioodil langes jaemüük Leedus 1,1 protsenti, Lätis 49,3 protsenti ja Eestis 6,2 protsenti.

Antud tulemuste tõttu tõusis teisipäeval ettevõtte aktsia Balti börsil 5,5 protsenti. 

Covid-19 leviku tõttu suleti Apranga kontserni Eesti poed 11. märtsil ning taasavati 3. mail. Grupi teatel on olnud sulgemistel ettevõtte käibele märkimisväärne mõju.

Grupil on praeguse seisuga 174 kauplust, millest 101 asuvad Leedus, 48 Lätis ja 25 Eestis. Kaupluste pindala on 92 700 ruutmeetrit, mida on 0,9 protsendi võrra vähem kui aasta tagasi.

Apranga müüb lisaks omatoodangule ka Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Bossi, Aldo, Armani Jeansi, Bershka, Karen Milleni, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude'i, Promodi, Pull&Beari ja Stradivariuse tooteid.

Tagasi üles
Back