Ekspress Grupi digitellimused kasvasid 76 protsenti, kuid Lätis ja Leedus pole veel harjutud tasulise sisuga

Romet Kreek
Copy
Mari-Liis Rüütsalu.
Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Peeter Langovits

Ekspress Grupi esimese poolaasta digitellimused kasvasid aastaga 76 protsenti, 110 253-ni.

Ekspress Meedia digitellimused kasvasid aastaga 65 protsenti, 69 082-ni, teatas ettevõte börsile. Õhtulehe kirjastuse digitellimused kasvasid 33 protsenti, 16 102-ni. Läti Delfi digitellimused kasvasid 108 protsenti ja Leedu Delfi 395 protsenti, vastavalt 12 977-ni ja 12 092-ni.

«2021. aasta II kvartalis jätkus digitaalsete tellimuste kiire kasv kõigis Ekspress Grupi tegevusriikides. Lugejate huvi kvaliteetse sisu järele tõuseb ja digitaalse sisu eest maksime on muutumas normiks,» ütles tulemuste kommentaariks Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu. «Kui Eestis on pigem juba tavaline, et informeeritust hindaval inimesel on olemas mõne uudissisu digitellimus, siis Leedus ja Lätis pole see veel nii tavapärane veel ja turud selgelt arengufaasis, kuid selles näeme eeskätt võimalust edasiseks kasvuks.»

Aastaga 21 protsenti tõusnud aktsia reageeris tulemustele üliväikese käibe juures 0,2 protsendise langusega 0,976 euroni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles