Ülipopulaarne kauplemisplatvorm läheb börsile

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Robinhood logo mobiiltelefoni ekraanil.
Robinhood logo mobiiltelefoni ekraanil. Foto: Dado Ruvic

Ülipopulaarne kauplemiskeskus Robinhood esitas 1. juulil esialgse prospekti aktsiate avalikuks esmapakkumiseks (IPO) ja aktsiate noteerimiseks Nasdaqil sümboliga HOOD.

Nagu USAs kombeks, pole esimeses prospektis öeldud kuupäeva, millal aktsiatega kauplemist oodata on, ega ka ettevõtte väärtust, mida kaasatava kapitaliga saavutada soovitakse. Kaasata loodetakse IPOga sada miljonit dollarit.

Robinhood on kiiresti kasvav ettevõte, mille käive kasvas eelmisel aastal üle kolme korra, 959 miljoni dollarini ning 2019. aastal saadud 106,6 miljoni kahjumi asemel teenis firma mullu 7,5 miljonit dollarit kasumit. Selle aasta esimeses kvartalis kasvas käive neli korda, 522 miljoni dollarini, paraku suurenes kahjum 1,4 miljardi dollarini; eelmise aasta esimeses kvartalis oli see olnud 52 miljonit dollarit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles