Ekspress Grupi kasum kasvas teises kvartalis üle kahe korra

BNS
Copy
Ekspress Grupi tuntumateks kaubamärkideks Eestis on Delfi, Eesti Ekspress ja Õhtuleht.
Ekspress Grupi tuntumateks kaubamärkideks Eestis on Delfi, Eesti Ekspress ja Õhtuleht. Foto: Tairo Lutter

Ekspress Grupi konsolideeritud müügitulu kasvas teises kvartalis 28 protsenti, 17,9 miljoni euroni, puhaskasum kerkis 114 protsenti, 1,25 miljoni euroni.

Kontserni kuue kuu müügitulu oli 33,2 miljonit eurot, kasvades aastaga 12 protsenti. Kuue kuu puhaskasum oli kokku 980 000 eurot, mullu samal ajal oli grupp 160 000 euroga kahjumis, teatas Ekspress Grupp.

Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on käibe ja kasumi kasvu peamiseks põhjuseks hästi taastunud online-meedia reklaamiturg ja digitellimuste edukas müük.

«Teises kvartalis jätkunud koroonapandeemia mõjud ei osutunud samaväärseteks 2020. aastaga, kui reklaamimüük sai väga olulise tagasilöögi. Pandeemia tõttu seatud piirangud mõjutasid teises kvartalis enim kontserni välireklaamiettevõtteid ja piletiäri. Reklaamikliendid on olukorraga kohanenud ja reklaamiäri kasv kõikides riikides näitab, et suurem osa kliente on suutnud muutuda digitaalsemaks, avanud või kohandanud oma kauplemisviisid e-kanalitele ning reklaamivajadus on taastunud,» selgitas Rüütsalu pressiteates.

Kasum enne intresse makse, kulumit ja amortisatsiooni (EBITDA) oli teises kvartalis 2,7 miljonit eurot ehk 61 protsenti enam võrreldes 2020. aasta teise kvartaliga. Eelmise aasta teise kvartali tulemused sisaldasid riigi poolt koroonapandeemia raames antud erakorralisi toetusi.

Ekspress Grupi digitaalsete tellimuste hulk Baltimaades kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 76 protsenti ja ulatus juuni lõpu seisuga üle 110 000.

Ekspress Grupp on meediakontsern, mille peamised tegevused hõlmavad veebimeedia sisutootmist, ajalehtede ja ajakirjade kirjastamist ning trükiteenuste osutamist Eestis, Lätis ja Leedus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles