Suurtehing Eesti meedias: Ekspress ostab Geeniuse

PM Majandus
Copy
Ekspress Gruppi kuulub ka 50 protsenti Õhtulehest.
Ekspress Gruppi kuulub ka 50 protsenti Õhtulehest. Foto: Sander Ilvest

Ekspress Grupp teatas, et ostab Geenius Meedia.

Omandamise eesmärk on digitaalse meediaäri kasvatamine ja laienemine nišši, mida Ekspress Grupi väljaanded seni regulaarselt ei kata.

Tehingu järel jätkab Geenius Meedia OÜ tegutsemist eraldi meediaettevõttena ning peamised asutajad Henrik Roonemaa ja Siim Saidla jätkavad aktiivset osalemist ettevõtte juhtimises ja igapäevategevuses. 

Ekspress Grupp ütles börsiteates, et tehingu hinda ega muid müügitingimusi ei avalikustata.

Asi aetakse kiiresti: tehing viiakse lõpule veel selle aasta jooksul.

Geenius Meedia OÜ on tehnoloogiaajakirjanik Henrik Roonemaa ja kirjastaja Siim Saidla 2015. aastal asutatud tehnoloogiaportaal, mis on kasvanud nüüdisaegseks meediaettevõtteks 13 veebiportaali, taskuhäälingu (podcast) ja trükiajakirjadega.

Geenius Meedia sisu koondab digitaalne portaal geenius.ee. Geeniuse veebiportaalidel on iga kuu umbes 300 000 lugejat ning ca 4000 maksvat digitellimust. Selle aasta üheksa kuuga on Geenius Meedia müügitulu ligikaudu 1,4 miljonit eurot, mis on peaaegu kahekordistunud võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Ekspress finantseerib tehingut osaliselt SEBst võetava pangalaenuga. Tehinguga võtab Ekspress Grupp kohustuse väljastada 371 000 ASi Ekspress Grupp aktsiaoptsiooni, mida kasutatakse alusvara vahetusena Geenius Meedia väljastatud optsioonide suhtes ning mille tähtajaks on mai 2023.

Optsiooniprogrammi kinnitab Ekspress Grupi aktsionäride üldkoosolek, mille toimumise ajast teavitatakse aktsionäre eraldi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles