Eesti avatariplatvorm sai investoritelt 13 miljonit

Liina Laks
, majandusajakirjanik
Copy
Timmu Tõke
Timmu Tõke Foto: Erik Tikan

Soovijaid 3D-avataridega varustav platvorm Ready Player Me kaasas tuntud investoritelt 13 miljonit dollarit.

Ready Player Me on Eestis tõenäoliselt tuntum oma vana nime, Wolf3D järgi. Nüüd kaasas Timmu Tõke loodud ja juhitav firma üle maailma laienemiseks 13 miljonit dollarit.

Tegu oli niinimetatud A-ringi investeeringuga, kus juhtinvestorid olid Taavet Hinrikus ja Sten Tamkivi, samuti osales näiteks GitHubi kaasasutaja Tom Preston-Werner.

«Meie eesmärk on saada metaversumi peamiseks avatarisüsteemiks. Rahastuse abil laiendame oma partnerite võrgustikku veelgi ja kahekordistame tiimi oma peamistes asukohtades Tallinnas, Berliinis ja New Yorgis,» ütles Tõke.

Ready Player Me on avatariplatvorm, mis ühendab metaversumi tuhandeid rakendusi, videomänge ja muid virtuaalmaailmu, võimaldades kasutajatel luua oma personaalne virtuaalne identiteet, millega ühelt platvormilt teisele liikuda.

Ready Player Me investeerib ka tööriistade väljatöötamisse, mis võimaldavad mängude arendajatel raha teenida läbi krüptovarade (NFT) ning avataride isikupärastamiseks mõeldud digitaalsete varade, nagu riiete ja muude kaupade müügi.

Investeerimisvoorus osales ka teisi tuntud investoreid ja riskikapitaliettevõtteid, nagu NordicNinja, Konvoy Ventures, Samsung Next Ventures, Tiny VC ja Kamerra. Lisaks Stefano Corazza, Adobe’i liitreaalsuse juht ja Mixamo asutaja, Hubert Thieblot, Anand Agarawala, Joachim Helenius, Marvin Liao, Kaarel Kotkas, Somnium Space ja NFT mõjuisikud, sealhulgas Gmoney ja Niftynaut.

Ettevõtte varasemates rahastamisvoorudes osalesid ka Trind VC, Spring Capital, Koha Capital, Startup Wise Guys, Estonian Business School, Sandboxi asutaja Sebastien Borget, Rovio endine juht Peter Vesterbacka, CTRL Labsi asutaja Joshua Duyan ja Bolti tegevjuht Markus Villig.

Ready Player Me platvormi kasutab üle 1000 mängutööstuses tuntud ettevõtte, sealhulgas VRChat, Somnium Space, Verizon ja Hiberworld. Ready Player Me on partneriks tuntud brändidele, nagu Warner Brothers, Dior ja New Balance, ning teeb koostööd artistidega, nagu Deadmau5 ja Smearballs.

«2021 on olnud Ready Player Me jaoks murranguline aasta – meie avatari platvormi kasutavate ettevõtete arv on kasvanud 25-lt 1000-le. Luues avatare, millega rännata mööda virtuaalseid maailmu, saame siduda metaversumi üheks võrgustikuks. Metaversum ei ole üksainus koht või platvorm, see on tuhandete virtuaalkogemuste kogum,» ütles Wolf3D kaasasutaja ja tegevjuht Timmu Tõke.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles