Apranga veebruari jaemüük tegi järsu hüppe

BNS
Copy
Apranga kauplus.
Apranga kauplus. Foto: Apranga Group

Ka Eestis tegutseva Leedu rõivamüüja Apranga jaekäive kasvas veebruaris aastavõrdluses 91,5 protsenti 15,9 miljoni euroni.

Aasta kahe esimese kuu kogukäive oli 33,7 miljonit eurot ehk 125,5 protsenti enam kui aasta varem samal ajal, teatas Apranga börsile.

Sealjuures kasvas käive võrreldes 2021. aasta jaanuari ja veebruari kogukäibega Leedus 146 protsenti, Lätis koguni 336,3 protsenti ja Eestis 1,7 protsenti, teatas Apranga börsile.

2021. aasta jaanuari käibenumbreid mõjutasid tugevalt COVID-19 leviku tõttu kehtestatud piirangud, millega suleti 2020. aasta 16. detsembril kõik Apranga kontserni Leedu poed. Lätis suleti koroonaviiruse leviku tõttu poed 19. detsembrist.

Apranga grupil on praeguse seisuga 169 kauplust, millest 102 asuvad Leedus, 46 Lätis ja 21 Eestis. Kaupluste pindala on 90 600 ruutmeetrit, mida on 1,5 protsendi võrra vähem kui aasta tagasi.

Apranga müüb lisaks omatoodangule ka Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Bossi, Aldo, Armani Jeansi, Bershka, Karen Milleni, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude'i, Promodi, Pull & Beari ja Stradivariuse tooteid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles