Coop Pank leidis uusi kliente

Romet Kreek
, majandusajakirjanik
Copy
Coop Panga juht Margus Rink
Coop Panga juht Margus Rink Foto: Romet Kreek

Aprillis kasvas Coop Panga klientide arv 3000 võrra ja arveldavate klientide arv 1500 võrra. Kuu lõpuks oli kokku 125 400 klienti, kellest arveldavaid kliente oli 55 700. Aastaga on kliendibaas kasvanud 30%, teatas Coop Pank börsile.

Panga klientide hoiuste maht kasvas aprillis 18 miljoni euro võrra, ulatudes kuu lõpu seisuga 1,17 miljardi euroni. Äriklientide hoiused kasvasid 18 miljoni ja eraklientide hoiused miljoni euro võrra. Rahvusvahelistelt platvormidelt kaasatud hoiuste maht kahanes miljoni euro võrra. Aastaga on panga hoiuste maht kasvanud 31%.

Panga laenuportfell kasvas aprillis 25 miljoni euro võrra ja jõudis kuu lõpu seisuga 1,06 miljardi euroni. Kodulaenud kasvasid 11 miljonit eurot, ärilaenud kasvasid 9 miljonit eurot, liising kasvas 3 miljonit eurot ja tarbijafinantseering 2 miljon eurot. Aastaga on panga laenuportfell kasvanud 50%.

Aprillis tehti laenude allahindluseid 0,3 miljoni euro ulatuses.

Võrreldes möödunud aasta nelja esimese kuuga on sel aastal sama ajaga panga netotulud kasvanud 30% ja tegevuskulud 20%.

Pank teenis aprillis 1,5 miljonit eurot puhaskasumit. Aasta nelja esimese kuuga on pank teeninud 5 miljonit eurot puhaskasumit, mida on 35% rohkem kui aasta tagasi samal perioodil.

Panga omakapitali tootlus oli aprillis 15,8%, kulu-tulu suhe 52,4%.

«Coop Pank jätkas ärimahtude kasvatamist ja näitas korralikku kasumit ning efektiivust: aprillis teenisime 1,5 miljonit eurot puhaskasumit, omakapitali tootlus tõusis üle 15% ja kulu-tulu suhe lähenes 50% tasemele,» kommenteeris Coop Panga juhatuse esimees Margus Rink.

Tugev kasv tuleneb tema sõnul klientide usaldusest ja panga paindlikkusest: kodumaise pangana saab reageerida muutustele turul kiiresti ja kohalikke olusid arvesse võttes.

«Näeme, et kuust kuusse leiab tee meie juurde üha enam eraisikuid ja ettevõtjaid. Samuti on näha, et kliendid kasutavad meie igapäevapanganduse teenuseid järjest aktiivsemalt. Aktiivseteks klientideks loeme kliente, kes teevad kahe kuu jooksul vähemalt neli tehingut,» selgitas Rink.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles