Ekspressi II kvartali digitellimuste hulk kasvas aastaga kolmandiku

BNS
Copy
Mari-Liis Rüütsalu.
Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Peeter Langovits

ASi Ekspress Grupp teise kvartali digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 34 protsenti ja ulatus juuni lõpus 151 322 tellimuseni.

Eestis kasvas uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid ajakirju kirjastava ASi Ekspress Meedia digitellimuste hulk võrreldes eelmise aastaga 22 protsenti, ulatudes 84 072 tellimuseni, teatas Ekspress börsile.

50-protsendiselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 38 protsenti, ulatudes 22 281 tellimuseni. Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 55 protsenti, 4523 tellimuseni.

Lätis kasvas Delfi A/Si digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aastaga 40 protsenti, 18 190 tellimuseni, Leedus oli kasv koguni 84 protsenti, 22 256 ühikuni.

«Aastases võrdluses jätkas Ekspress Grupi digitellimuste arv kiiret kasvu, kuid tänavu teises kvartalis kasvutempo mõnevõrra aeglustus. Aeglustumine tuleneb ühelt poolt ootuspäraselt asjaolust, et varasema perioodiga võrdlusbaas on järjest kõrgem. Teisalt mõjutasid kasvu sooduskampaaniad, kus uute klientide tellimuse hind jäi alla ühe euro ja mida me digitellimuste arvu hulgas ei kajasta. Kampaaniate positiivset mõju saame näha aasta teises pooles,» märkis Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles