Delfi neelab Ekspress Meedia

Liina Laks
, majandusajakirjanik
Copy
Ekspress Gruppi kuulub ka 50 protsenti Õhtulehest.
Ekspress Gruppi kuulub ka 50 protsenti Õhtulehest. Foto: Sander Ilvest

ASi Ekspress Grupp tütarettevõte AS Ekspress Meedia tegutseb alates 1. septembrist uue ärinime, Delfi Meedia AS all.

Ekspress Grupp põhjendas nimemuutust järgmiselt: «Ekspress Meedia ärimudel on muutunud ja uus nimi peegeldab seda paremini,» kommenteeris ettevõtte juhatuse esimees Argo Virkebau.

«Delfi on Eesti meediaturu tugevaim ja tuntuim bränd. Ettevõtte digitulud on kasvanud suuremaks kui printtoodete tulud. Ka tööandja kuvandina kirjeldab Delfi kaubamärk täpsemalt, milliste oskuste ja väärtustega talente me täna vajame – digikompetents on möödapääsmatu ja ainult traditsioonilistest ajakirjanikuoskustest enam ei piisa,» ütles Vikerbau.

Virkebau toonitab, et trükitooted jäävad endiselt oluliseks osaks Delfi Meedia tooteportfellist. «Mingeid muutusi selles osas plaanis ei ole.»

Nimemuutus tähendab, et Delfi Meedia AS jätkab AS Ekspress Meedia registrikoodiga 10586863 ning kõik Ekspress Meedia lepingutest tulenevad õigused ja kohustused jäävad Delfi Meediale. Koostööpartneritele ei kaasne nimemuutusega lisakohustusi ning kehtivaid lepinguid ei ole vaja muuta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles