Textmagic kasvatas mullu käivet

BNS
Copy
TextMagicu IPO üritus Kultuurikatlas.
TextMagicu IPO üritus Kultuurikatlas. Foto: Eero Vabamägi / Postimees

Textmagic A2P SMS platvormi 2022. aasta auditeerimata konsolideeritud müügitulu oli ligi 14 miljonit eurot, 28,1 protsenti rohkem kui aasta varem, mil müügist teeniti 10,9 miljonit eurot.

Aasta viimases kvartalis teenis platvorm 3,9 miljonit eurot, 26 protsenti enam kui 2021. aasta samal ajal, teatas ettevõte börsile. Tulemusi mõjutasid muu hulgas ka valuutakursid – 2021. aastale sarnaste USA dollari, Suurbritannia naelsterlingi ja Austraalia dollari kursside korral oleks olnud neljanda kvartali müügitulu 300 000 eurot väiksem ja aasta tulu 1,16 miljonit eurot väiksem.

2023. aasta müügituluks ootab ettevõte valuutakursside mõju arvestamata 16,3 miljonit eurot, seega planeeritav kasv võrreldes 2022. aasta müügituluga on 17 protsenti. Müügitulu prognoosis on arvesse võetud ainult A2P SMS platvormi käivet, uue toote Touchpointi käive hakkab tekkima 2024. aastal.

«2022 aasta peamine fookus oli meeskonna suurendamine. Kokku õnnestus ettevõttesse värvata 41 uut meeskonna liiget. Enamus uutest värvatutest olid tarkvaraarendajad. Meeskonna kasvatamisega jätkame ka 2023. aastal, kuid natuke aeglasemas tempos,» kommenteeris Textmagic AS-i tegevjuht Priit Vaikmaa. Neljanda kvartali lõpuks oli ettevõttes kokku 88 töötajat.

Vaikmaa sõnul kasvas Textmagicu 2022. aasta aktiivsete kasutajate arv kvartalite lõikes stabiilselt. «2021. aastaga võrreldes oli pikaajalise perioodi aktiivsete kasutajate arvu langus ootuspärane, sest koroonakriis hakkas taanduma ja ühekordsete klientide ajutine vajaduspõhine suhtlus kadus ära,» nentis ta.

Textmagicu sõnumiäri kasvumäära 2022. aastal soodustas USA dollari tugevus, ent nüüdseks on majanduspilt muutunud ja selle tõttu on 2023. aasta kasvuprognoosid tagasihoidlikumad. «Suuremat ärikasvu ennustame 2024. aasta jooksul, kui lisandub Touchpointi müügikäive. Käesoleva aasta peamiseks fookuseks on Touchpointi lansseerimine neljandas kvartalis. Tänaseks on juba üle 500 potentsiaalse kliendi ennast Touchpointi ootelisti ära registreerinud,» kinnitas tegevjuht.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles