N, 9.02.2023

Ekspress Grupi digitellimused kasvasid

BNS
Ekspress Grupi digitellimused kasvasid
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Mari-Liis Rüütsalu
Mari-Liis Rüütsalu Foto: Foto Tairo Lutter, Postimees

ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 12 protsenti ja ulatus detsembri lõpus 146 608 tellimuseni; neljandas kvartalis kasvasid tellimused 6 protsenti.

Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 14 protsenti, ulatudes 85 551 tellimuseni. Neljandas kvartalis kasvasid tellimused 2021. aasta sama perioodiga võrreldes 10 protsenti, teatas Ekspress börsile.

50-protsendiliselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 7 protsenti, ulatudes 22 530 tellimuseni. Neljandas kvartalis tellimuste arv aga langes 4 protsendi võrra.

Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 37 protsenti ning neljandas kvartalis oli kasv 9 protsenti. Kokku oli Geenius Meedial aasta lõpus 5616 tellimust.

Lätis kasvas Delfi A/Si digitaalsete tellimuste arv korrigeeritud andmetel võrreldes eelmise aastaga 5 protsenti, ulatudes 12 131 tellimuseni. Neljanda kvartali kasv oli 1 protsent. Leedus kasvas Delfi digitellimuste maht aasta kokkuvõttes ning ka neljandas kvartalis 8 protsenti, ulatudes detsembri lõpus kokku 18 780 tellimuseni.

«Kuigi Baltimaade inimeste kulutused on inflatsiooni ja üldise hinnatõusu tõttu järjest teravamalt tähelepanu all, hoidsid eelmise aasta ärevad sündmused lugejate huvi sõltumatu ajakirjanduse vastu endiselt kõrgel,» kommenteeris Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.

Ta tõi välja, et Läti ja Leedu Delfi digitaalsete tellimuste arvu mõjutas enim pakettide muutmine sarnaseks Eestis kasutusel olevaga. «Kui varem pakuti Lätis ja Leedus Delfi erinevate teemade kitsamaid sisupakette ja loeti digitellimusteks iga toodet eraldi, siis eelmise aasta neljandas kvartalis võtsime kasutusele ühtse paketipõhise loogika, millega digitellija saab laiema ligipääsu kogu Delfi sisule,» ütles Rüütsalu ja lisas, et pakettide liitmise tulemusena muutus Läti ja Leedu digitaalsete tellimuste arv küll tegelikkuses väiksemaks, kuid keskmise digitellimuse hind suurenes.

2026. aastaks on Ekspress seadnud eesmärgiks pakkuda digitaalset tasulist sisu vähemalt 340 000 lugejale.

Märksõnad
Tagasi üles