Lisaks tõusis neljandas kvartalis gruppi kuuluva HVK Business OÜ hulgimüük võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 41 protsenti 376 000 euroni. 2022. aasta neljandas kvartalis esitati Punktide veebipõhises müügikeskkonnas kokku 14 876 tellimust, millest 4365 oktoobris, 4863 novembris ning aasta suurim tellimuste arv 5648 detsembris. Uusi kliente lisandus samal perioodil kokku 2643 – oktoobris 769, novembris 861 ning detsembris 986, teatas ettevõte börsile.
«Neljas kvartal möödus kogu grupi jaoks väga positiivselt, tegime oktoobris jaemüügis absoluutse kuurekordi ja suutsime selle üle lüüa kohe järgmisel kuul, novembris. Neljandas kvartalis tõime oma tööga platvormile 87 protsenti rohkem liiklust võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ja 13 protsenti rohkem võrreldes kolmanda kvartaliga,» ütles Punktide juhatuse liige Hannes Niid.
Terve aasta kokkuvõttes täitus mullu ettevõtte seatud hulgimüügi eesmärk 800 000 eurot – aasta lõpuks oli summa 1 000 465 eurot, mis ületab prognoosi 25 protsenti võrra ja 2021. aasta müüki 41 protsendi võrra.
«Kuigi müügitulemused Punktide platvormil keelte lõikes varieeruvad, on üldine trend hea. Näeme tendentsi, kus kohaliku turu müüginumbrid on raskustes, et eelmise aasta tippudele järgi jõuda, kuid kompenseerisime seda välisturgudele laienemisega,» märkis Niid.
Jaemüügile seatud 2022. aasta eesmärgile jäi tulemus aga 7,7 protsendi võrra alla – eesmärk oli 2 005 000 eurot ja tegelik tulemus 1 849 000 eurot. «Kuigi Baltikumis on head starti näidanud ka meie Leedu portaal Punktid.lt, siis aasta alguses eesmärkide seadmise ja maikuus aktsiate esmase avaliku pakkumise kapitali rakendamise vahel oli liiga pikk aeg. Pidime oma piiratud ressursse esmase avaliku pakkumise läbiviimisesse suunama ja seega jäi meil meeskonna komplekteerimiseks ning vahendusteenuse prognoosi kättesaamiseks ainult pool aastat,» nentis juhatuse liige.